onsdag 17. februar 2010

Lundeneset vs Kenya - Dag 3

Denna dagen har vore ganske rar. Eg føle ikkje eg har vore på skulen. 22 av 31 elevar var tilstedes. Da begynne å bli fullt i klasserommet. Dei første 4 timane skulle me har norsk stil. Novella. Da gjekk ganske grett med tanke på at å skriva novella e ganske gøy. Men eg blei ferdig klokko 10.00 som gjorde at eg hadde 1 time med avslappning. Altså tv-tid på rom 401 med Even.

Ette da hadde me historieprøve (1.verdskrig). Da gjekk heilt grett. Eg blei ferdig 1 time og eit kvarter før me skulle møte igjen. Da blei då Even, Preben og Carlos og, så då gjekk me i hallen og spelte bandmington (har funne ut at da skrivest uten G, men e bedre med). Eg begynne å kjenna da skikkelig i armen ette all denne spelingo, men da e gjekk forda om =D

Så var da historie igjen, ette ein time, fekk me ti minutts friminutt. Og ette da såg me ein film på 20 min og fekk gå. Da gjorde ingenting, for da va kyllingwook på menyen =D NAM.

Rett itte middag gjekk gjengen å spelte badmington igjen. Grødem og Simon va og med, men da va ikkje så kjekt, for dei va så gode. Eg og Even ska slå dei i måro.

Utfall av badmingtontrening:
- Eit blåmerke på handleddet
- Smerte ved knokkelen på den eine armen (eg forsvarte meg med håndo då Even skulle "spanka" meg på rompo)
- Gongsperr i armen
- Trøtthet i beina
- Sinnhet øve tap
- Mareritt øve slag eg kunne ha treft
- Hakkete musikk som surre i håve mitt (musikken i gymsalen trenge hjelp!)
- Illeloktande kler
- Tørsthet


Even, Norene, Flackè, Grødem, Ida og meg såg på wipeout før me spelte JUNGELPARTY på BUZZ. Da e da råaste buzz spelet som finnes på jord. I digg it!

Alt som står på planen no e at eg ska gjera ferdig mediaoppgåvo som ska inn på FREDAG!
Og ette da e da FERIE =)

Ingen kommentarer: