søndag 21. februar 2010

Go away snow!!!

I desse dagar kjente eg at tempen blei høgare, solo skine tidlegare på dag (fantastisk). Men eg har skjønt at eg ikkje ska få for store forhåpningar.
Atter ein gong, legger snøen seg ner på dei isete veiane. Kulden trekke seg inn. Tærna mine frys.


Ka e positivt?

- salpseperioden blir utsatt.


Men eg vil heller oppleva den for å få fint ver, enn å legga meg ner i snøen å kosa meg, noke som ikkje komme te skje.


Utdrag frå ikkepedia om snø

Fordeler
- Du kan måke snø (eller sne).
- Du kan gå på ski.
- Du kan kaste snøball (eller sneball).
- Du kan strikke
- Du kan temme en løve
- Du kan spise den gule snøen (eller sneen) fordi den smaker som sjokolade.
- Den gule snøen (eller sneen) kan også være øl.
- Er du ensom, kan du lage en mann/kvinne av den
Ulemper
- Du må måke snø (eller sne).
- Du kan falle på ski.
- Noen kan kaste snøball (eller sneball) på deg.
- De fleste liker ikke snø (eller sne).
- Den gule snøen (eller sneen) er piss.
- Den gule snøen (eller sneen) smaker ikke sjokolade.

Eg velge å sjå på ulempene!

Ingen kommentarer: