fredag 19. februar 2010

Lundeneset vg Kenya - Dag 4

Denna dagen starta med 22 av 31 elevar.. Noke som e rekord.. Veldig bra folkens!
Historietimen gjekk heilt fint, norsktimen og. Preben kom med sine komentarar som alltid. Han e ein skrulling. I media-timane va eg, Marie og Even på møte med to frå Ølen for å diskutera ein UB-jobb. Da kan bli veldig bra..

I arbeidstimane fekk me lov å øva på gym, så badminton var nok ein gong ein del av dagen. Eg, Preben, Carlos og Grødem spelte og no kjenne eg virkelig at eg har vondt i armen. Men da va kjekt. Me e blitt skikkelig gode.

Ette skulen fant ein gjeng ut at me skulle droppa fiskegratengen som var på menyen, og heller ha taco. Me omstilite hjernen sånn me va i Mexico! Mexicanske kler, musikk og stil. Detta va då eg, Linda K, Even, Anette og Norene. Me satt på golvet på 600-kjøkkenest og hadde maten på sofa-borda. Even stod for musikken, og her e eit eksempel: The Fiesta Kings – Mexican Hat Dance (spotify)
Detta va KOS!

Ette da for da ein heil lundenese-gjeng til verdens ende for å grilla. Da va veldig kjekt, men veldig kaldt. Eg, Even og Bru fant vår egen personlige Lars Monsen oppå ei steinrøys. Da va intimt og koseligt.

Så sio da va den sista natto før ferien kunne eg ikkje motstå å vera der eg ikkje sku ver. Nemlig på 400. Eg blei svært ovetrøtt klokko 23.00. Som bare forsatte ut øve kvelden.
Ting som skjedde den kvelden:

- Buzz (Jungel Party... WEEEE)
- Even fant fram morsinstinktet og blei bekymra for at Grødem va vekke og ingen visste kor han va. Grødem har då ikkje mobil, som gjorde Even urolig.
- Knapphus-tur, med terkel i knipe musikk på høgt nivå.
- Eg blei slått i magen
- Kjøring for å unngå tilsyn, noko som va dramatisk, løye og vellykka.


Denna dagen va MEGET BRA!

2 kommentarer:

Even Gulliksen sa...

Sprry då for at eg åasse på nedre Grødem :p

Linda Aase sa...

Haha...
Da e bra noken gjer da!