tirsdag 16. februar 2010

Lundeneset vs Kenya - Dag 2

Jaja, ein ny dag i kalde og snørike Noreg!
Det kom 1 meir på skulen i dag, så me va då altså 18 av 31. I media va med 4 av 8 og da gjorde dagen spanande.

Gøye hendelsar på skulen:
- Eg spørte Helge (i mediatimen) om han visst kossen me gjorde mac-muso venstrehendt. Noke som eg fant svaret på sjøl ved å sjå på muso, som bare har ein knapp. Meget flaut.
- Norene sovna på morgonsamling som gjorde at alle såg på ho.
- FRITIME!!
- I naturfagtimen klarte eg å påstå at Freia e ein osttype.
- Kristian svarte på spørsmålo Per hadde i naturfagen, men han hørte bare Ida for ho skreik. Kristian blei sur.
- Tobias våkna frå sin beautysleep fordi Per merka da. Trøtt i TRYNE.
- Naturfagen blir lettare og gøyare, spesielt me har ei øving som innebere at me blir hekta på å trilla terningar.

Ein veldig vanlig dag egentlig

Rett itte skulen gjekk eg, Even, Preben og Carlos for å spela badmington (?) i gymsalen. Eg og Even EIGDE dei så sjukt at di vil ha ein revansj imåro.

Dagens meny: Grandiosa for meg og Even. NAM

Sio mårgendagen byr på to prøvar, har me no sotte oss ner for å lesa på historie. Men her sitte eg, å høyre på Amy og Even mens eg oppdatere DEG! Da e så mykje gøyare gjer =D.
Btw, for dåke som ikkje visste da så har Amy og Ida do-rullen FEIL VEI.. Men ikkje no lengre. Tihi.

Dagen i dag va igrunn kjedelig, masse å gjer... som eg ikkje vil gjer. Savnet ette ANE HINDENES i STORT, spesielt når hu sa at hu skulle ringa meg i går og ikkje gjorde da.... That bitch!

Eg har då fonne ut noke etter å ha gjennomgått denna dagen og lagt noken reglar.
§1.0 - Ikkje sei at du skal ringa når du ikkje gjer da.
§1.1 - Undersøk svaret før du spør (for å unngå flaue situasjonar)
§1.2 - Å oppnå kabalrekord e TRAGISK
§1.3 - Ikkje ha internett-tilgang når du skal øve på prøve
§1.4 - Visst du under ein eller annan omstendighet ser at dorullen henger feil vei (den lause lappen lengst frå veggen), så må du snu han.
§1.5 - Å gå seint te kveldsen vil sei at du får god skjeva =D
§1.6 - Ikkje beskytt deg med handa di visst du er i ferd med å bli angrepen med ei bangmintonkølle. Da e mykje betre å bli slått på rompo med han enn på handleddet.
§1.7 - Når lerarane ler av deg, bør du tolka da negativt!


"Jeg skal ta både deg og bestemorra di"

3 kommentarer:

el-Makno sa...

Dorullen ska jo ha den lause enden lengst fra veggen Linda... Much to learn you still have young padwan...

Anonym sa...

Linda, Linda...
Den lause enden skal sjølvsagt lengst frå veggen!

Linda Aase sa...

For dåkas informasjon e da verken fint eller praktisk å ha han lengst frå veggen.