mandag 15. februar 2010

Lundeneset vs Kenya - Dag 1

Dagen starta med at 17 av 31 elevar var på skulen, klasserommet blei plutselig veldig stort. Skuledagen va igrunn den samme som alltid, men noken rare ting skjedde.

- Siri fekk latter kick då hu skulle ha nyheitsframføring. Da va då ein veldig løyen nyhet. Me lo av ho, ikkje av nyheten.
- Kristine Flackè la seg ned på stolane for å sova under morgonsamlingo, Anne Marie trudde hu besvimte. Da va dramatisk og løye
- Line blei offer av vannspringen, noken som va veldig morsomt for oss andre.
- Jon Erik blei og offer av et eller anna slag, så då såg eg muligheten te å stikka av med mobilen hans som låg på golvet. Da endte då i at eg og (uten å nevna noken navn, men Even) sendte melling te folk. Sio Jon Erik har ei veldig high-teck mobil som eg ikkje forstår meg på, så klarte me å senda feilmelding te søskenbarnet hans, men ho tok bra.
Han fekk tebake mobilen, for dei som lurte.
- Eg og Carlos hadde noken heftige samtale om me skulle starta eit forhold på kopirommet, men da blei aldri noke av, men kanskje seinare ute i veko.
- Amy hadde bursdag, men me va ikkje greie me hu forda om. Eg kasta snø på ho, da va gøy =D
- Mikael fant ut at han ville vera ein seksuelt trakasserande fyr på skulen med å ta alle jentene på rompo, noko som ikkje falt heilt i smak. NOT OKEY!

Då skulen va ferdig gjekk eg, Even, Preben, Carlos og Martin i gymsalen og spelte badmington (skrivest da sånn?). Da va veldig gøy, men eg trur di ikkje hadde truo på meg fordi eg e ei jenta. Men samma da, eg hadde da kjekt. Martin trynte forresten då han skulle hoppa øve vollyballnettet, han fekk da då altså ikkje te.

Så til dagens høgdepunkt: Gratis-romantisk-cafè med Anders Benno i spissen. Anders va dj, som inneberte at han sa nr sitt sånn at folk kunne sei ei helsing te noken di ville i salen. Da va veldig humor. "Neseståker" va ein av dei kule songane som blei spelt mens me åt brownies og is. Da va mången som fekk løgne helsningar, så da va veldig løye. I denne fine stond var da ein quiz, der selvfølgelig mitt bord vant som besto av: meg, Norene, Linda Koløy, Kristine Flackè, Preben, Martin, Tom, Tobias, Ida, Even, Grødem og Jostein. Slikkepinnen va god for å sei da sånn!

Dagens sitat (henta frå "Sannheten om rødhette): "Jeg skal ta både deg og bestemorra di!"

Dag 1, over og ut!