søndag 12. juli 2009

Linda gjør ting hun ikke kan!

Okey! Rune og Even kom på besøk. Woho, kjempekjekt:D Når folk komme te Stord på sommarstid må dei faktisk prøva Ådlandsvatnet:D

Rune stupte uti, og eg bare: wow! Rune, eg kan ikkje stupa! Du va veldig flink!
Notat te meg sjøl: Ikkje fortel folk kan du ikkje kan! Rune utvalgte seg sjøl te min personlige trenar mens Even tok bilde!

Her e Rune som komme med eit fantastisk eksempel!



Detta e meg! Magen min hadde vondt ette alle mageplasko, og eg påførte fleire latterkrampar på Even og Rune.



Weee, Rune!



Detta e eit fantastisk bilde!








Me lo sikkert 97% av tio me va der. Eg hadde mangen rare hopp som ikkje kan beskrivast!


åååå,jada! Me kose oss:D

Haha, eg ler meg ihjel av detta bilde! Me e flinke i uttrykko:D


Vellykka badetur, sjøl om eg ikkje blei så møkje klokare på stupingo:D

BTW: Even blei med å bada seinare på kvelden, så han og har fått smakt litt av Stord:D

4 kommentarer:

Rune sa...

HAHA. det va GØY Linda. Å du blei ganske flinke ittekvart å stupa.

Linda Aase sa...

njada:P.. haha.. Da va ivertfall humor!

Marie sa...

hehehehe..ååh, dåkke e bånnrå :D såg gøy ut!

maria nelly sa...

HAHAHAH!! Jeg ler meg ihjel!! :D:D
Dere er jo RAA! :D:D

Rune stupte elegant,
Linda som en elefant.

Det var mitt dikt til dere. :)

MVH HKH Jungel-Nelly. Ugh. Ugh.