tirsdag 7. juli 2009

2. klasseåret gjennom mobilen

Ette å ha sett gjennom bildene på mobilen, måtte eg bare legga dei ut. Her e ein liten smakebit på ka som føregjekk da 2.året på neset.





Den første natto på mitt nye rom, sov Rune øve. Eg bare måtte ta bilde av han:D




Litt friitids dei første dagane? Eg trur da va meg og Even som hadde da gøy:P




Vegard fant vindtingen te mikrofonen:P



Soving på mårensamlingo blei ei trend i mediaklassen!










Snøen kom på vei frå Kiwi:D ( ja, Ragnhild går med solbrille)


Vegard slengte Even i bakken:D



Ane og Linda rydda heile romme te Eivind og gjorde da koseligt:D


Me måtte jo henga opp bilde etter hans smak:P haha




Skulearbeid e kjedelig:P





Utsikten te Maria Nelly og Linda:D




Smile Even:D



Detta bilde blei tatt rett før me stappa ein kulepenn i monnen på han! HUMOR




Even lekte frisør:D



Eg tok bilde når eg og Ragnhild framførte om vikingtio elle noke sånt. Da va ikkje så veldig mången som følte med.



Her va Maria sin måte å uttrykka følelsane om uttrykkshistorie!



Even e ein tulling:D 50% av bildene mine innpå mobilen e av han:P



Eg, Ane, Tone og Karianne gjekk på tur i skogen og fant denna hjorten som hadde blitt eten i rompo. Da va veldig nasty!



Even farga håret for å bli Johnny Knoxville:D Meget bra=)



Bowling med klassen:D



Klassen på tur te ein geitegård:D Eg kalte denne for Leif!


Maria tok mobilen min, og når eg fekk han tebake va detta som bakgrunnsbilde.
Ps. eg har da endo:D



Detta e eit forsøk på å ta bilde av Grønnland. Me fløy øve der når me for te USA:D



Desserten i USA va "Chocolate Thunder From Down Under". haha. Nasty!



RUNE 18ÅR!!!!



Eg, Ane og Solfrid for te Haugesund på jentetur og åt kinamat:D



Ane fant tvillingen sin på bibelgruppetur.



Ane lagte krøller på meg ei av dei siste nettene!



Me fekk is av Anne Karine! Even blei veldig glad:D



Eg og Even tok ein sykkeltur på natto og denne blomstertingen sto meget i veien, spesielt når du e trøtt!


Måtte ta bilde som bevis:D


Even måtte sjekka banken for å ha noke å gjera på klokko 6 på mårningen.




Desse to menneskene kjeme eg te å savne mest te neste år:D
Eg e kjempe gla i Solfrid og Ane:D

4 kommentarer:

Rune sa...

HAHA. 2 klasse va et konge år Linda! Men 3 klasse blir og veldi bra, sjøl om me komme te å savna ein del folk.

Linda Aase sa...

Da komme te å bli konge nett så alle dei andre åro:D

Ane sa...

Dåkken kjeme te å bli så bra russ! eg kjeme te å savna dåkken så, men de e kje långe veien;) å for nåken konge bilde lindus! eg holde ein knapp på meg å tvillingen min;)

Maria Nelly sa...

aah, lindaaa utropstegn. for et konge innlegg utropstegn utropstegn. i ecuador har de mongotastatur, hvis de lurte. de har ikke utropstegn-taster. m,en selv om det suger, saa er jeg varm i hjertet av det fantastiske innlegget jeg nettopp har faatt aeren av aa bla igjennom. russ '10 kommer til aa rule. ikke bare skal vi rule, vi skal bli glamouruss utropstegn. hehe. du er herlig og jeg savner deg.