mandag 4. januar 2010

Besøk, jul og snø =D

Då me fekk juleferie tok eg med meg Rune heim. Da va veldig kos, utenom at me skulle starta ein ny trasdisjon som Rune ødelagte heilt. Aase-ongange tenkte at i år ville me ha glassur på pepperkakene våre (ja, Preben, da e laga av melis). Problemet va at sio me ikkje hadde gjort detta før, så såg da ut som om da va noken onga i 3-års alderen som lekte seg. Rune derimot, viste fram sine kunstner og slå alt som hette glede i Aase-ongane. Me måtte eta kakene våres, sånn at di ikkje blei sett atme Rune sine.

Men me hadde da kos då, sjøl om me aldri komme te å bli så god som Rune.



Her e me, stolte øve ka me har fått te.


Eg og Rune for på tur ein kveld i termodressa, og heima venta kakaoen. Da va fantastisk=)


Me e så flotte atte.


Så va me jo så heldige i år, me fekk jo SNØ=D. Da va heilt fantastisk når da snødde på julafto. Da va magisk. Eg og Ingvil gjekk ut for å måla, da va kanskje ikkje så masse som mange andre har da, men me da e lenge sio me har hattt 22cm med snø så me va fornøgde =D



Da løgnaste øyeblikket i ferien va når alle Aase ongane (- Tormod) og Ane våkna 10 på 10, og tok bussen klokko 10 for å fere på Playcom. Playcom e ein fantastisk filmbutikk på lervik, men den skal leggast ner, så da va stort salg. 10 dvdar for 300 kr. Så ja, me kom heim igjen med 60 filmar.. Haha.. trur eg aldri har sett så dø ut når eg har vore på lervik. Da va ein veldig merkelig og løyen opplevelse.

Ellers vil eg bare sei at eg hadde da KONGE på nyttårsafto. Masse kjekke folk hos Karen Ege e tingen. Takk for da gamla og bring on the new year.

Woho

1 kommentar:

el-Makno sa...

D e ennå rart å måtta forholda seg te bilder av Jolle der han har så kort hår...